محل تبلیغات شما

خلاصه عملکرد مجازی لژیون سوم با دستورجلسه سی دی: مدرس


 

 سلام دوستان الهه هستم هم‌سفر

علم دو قسمت دارد: یکی مصرف و دیگری تولید.ممکن است یک نفر کتابی بخواند ولی تولیدی نداشته باشد که آن شخص مانند حمالی است برایکتاب که فقط کتاب را حمل می‌کند. در سیستم کنگره هم کسی که می‌آید و آموزش می‌گیردباید آن آموزش و علم را به دیگران نیز منتقل کند تا آن آموزش‌ها در خودش هم تداوم داشتهباشد. راهنما فرمان پذیر بوده که به رهایی رسیده و ره‌جو هم باید فرمان پذیر از راهنمایشباشد تا او نیز به رهایی برسد. اگر فرمان پذیری نباشد آن‌وقت ره‌جو می‌ماند و نیرویمنفی. انسان برای اینکه آموزش ببیند باید فرمان‌بردار باشد؛ یعنی اول فرمان‌برداریرا یاد بگیرد. کسی فرمانده خوبی می‌شود که فرمان‌برداری را خوب یاد گرفته باشد و کسیمی‌تواند مدرس خوبی شود که شاگرد خوبی بوده باشد.

تجربه من در مورد داروی D,sap

در باب دستور جلسه dsap

از نفرت به عشق راهی نیست..

فرمان ,آموزش ,مدرس ,کسی ,هم ,خوبی ,فرمان پذیر ,سی دی ,خلاصه عملکرد ,به رهایی ,فرمان‌برداری را ,عملکرد مجازی لژیون ,خلاصه عملکرد مجازی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Doris's page Jessica's memory عسل طبیعی کوهستان،مرغوبترین عسل خالص ایران معرفی روحانیون اصلاح طلب بانک سوالات شیمی دبیرستان ثبت شرکت تجاری cagopali دیجی کنکور | برنامه ریزی برای کنکور و مشاوره کنکور refdiodamels وبلاگ نمایندگی اردستان